გამოკითხვები
რა ტიპის სტატიებს ისურვებდით ?

თორნიკე ფახურიძე - სად არის სამყარო

თორნიკე ფახურიძე - სად არის სამყარო

პანთეიზმი თითქოს საზღვრავს როგორც ღმერთს, ასევე ბუნებას.მაგალითად, თუ ჩვენ ვიფიქრებთ,  რომ ჩვენი სამყარო არ არის ღმერთის ნაწილი და მისგან დამოუკიდებელ ტერიტორიაზეა,
შოთა ზივზივაძე - საზრისული ძიებისათვის

შოთა ზივზივაძე - საზრისული ძიებისათვის

  ნამდვილი ხელოვნება არასდროს ერგებოდა საზოგადოებას, პირიქით, ხელოვნება თავისთავადი იყო, რაზეც შემდეგ საზოგადოება ცდილობდა ადაპტირებას, დღევანდელ სამყაროში კი, აღარ არსებობოს ნამდვილი იდეები.
გიორგი ასათიანი - მეცნიერება და რელიგია

გიორგი ასათიანი - მეცნიერება და რელიგია

არ მინდა დავიჯერო ის აზრი, რომ მეცნიერისთვის თურმე უტაქტობა ყოფილა თუნდაც ტელევიზიით შემოქმედის ხსენება. ამიტომაც, მოდით, აქ, ამ მომენტში გავიხსენოთ ჩვენი ტელევიზიის ეთერით ხშირად გაშვებული გადაცემის
ბადრი ფორჩხიძე - ნგრევის ამაოებისა და ამაოების ნგრევის  დიალექტიკა

ბადრი ფორჩხიძე - ნგრევის ამაოებისა და ამაოების ნგრევის დიალექტიკა

აღნიშნული კონსტრუქციული თავისებურებანი, ჩვენი შეტყობით, უნდა გამოიხატებოდეს პატრონობისა და ბატონობის ბუნებრივ მისწრაფებათა თანხვედრილობით. თუ ბატონობა განისაზღვრება სუბიექტისთვის დაქვემდებარებული
მერაბ მაღრაძე - დიმიტრი უზნაძე მეტაფიზიკური აზროვნების შესახებ

მერაბ მაღრაძე - დიმიტრი უზნაძე მეტაფიზიკური აზროვნების შესახებ

დიმიტრი უზნაძე, რომლის შეეცნებითი ინტერესის ძირითად საგანს ადამიანის სულიერი ცხოვრების განმსაზღვრელ ძალთა შესწავლა წარმოადგენს, სამყაროს მთლიანობითი წვდომის, მისი ერთიანობის შემეცნების საქმეში სწორედ
მანანა ჩიტეიშვილი - რენესანსის ესთეტიკა და დიდი ხელოვანები

მანანა ჩიტეიშვილი - რენესანსის ესთეტიკა და დიდი ხელოვანები

რე­ნე­სანსს ახა­სი­ა­თებს არა მარ­ტო ჰუ­მა­ნიზ­მი, არა­მედ ინ­დი­ვი­დუ­ა­ლიზ­მიც. სამ­ყა­როს ცენ­ტრია არა ადა­მი­ა­ნი ზო­გა­დად, არა­მედ კონ­კრე­ტუ­ლი, ინ­დი­ვი­დუ­ა­ლუ­რი ადა­მი­ა­ნი. პირ­ვე­ლი